10 februarie 2010

Ce cauta cititorii pe blogul meu

E randul meu azi sa ma "inscriu in tendinte" si sa va povestesc despre cele mai bizare, obraznice sau neasteptate cuvinte cheie care mi-au adus cititori in ultimul an, daca e sa ma iau dupa Google Analytics. Noroc ca astea sunt doar exceptii si ca majoritatea vizitatorilor ma gasesc folosind cuvinte cheie mai... normale. Dar sa incepem:


Pentru blogul aici de fata, manudaniel.blogspot.com:

  • john cusack (hmm, onorant:-)
  • basket dan dacian (la fel ca mai sus, onorant:-)
  • baxter's shock naked exit (nu va speriati, nu fuge nimeni dezbracat pe strada; e vorba de Mat Baxter, directorul unei agentii de PR de aici din Australia numita Naked si care a demisionat; ce treaba am eu cu el nu stiu)
  • care sunt serviciile amazon? (pai fac cam de toate fetele astea, calaresc pe deselate, vand carti, trag cu arcul, fac focul - nota bene, Kindle in engleza inseamna a face focul)
  • cum faci carte de vizita (simplu, te duci la www.agrafa.ro, sal'tare Dorin)
  • cum pot pleca gratis in asia ca voluntar (ehe, asta as vrea sa stiu si eu; daca afli da-mi un mail, te rog)
  • cum sa pun filme pe dvd-r din computer (ntzz, asta nu se spune)
  • cum sa spargi parola la o retea wireless (ma baieti io v-am zis sa va mai potoliti cu pocnitorile in fata blocului)
  • program care pune credit pe nr (erau niste banci care puneau credit pe numarul de la casa; daca e vorba de mobil, e valabil raspunsul de mai sus)
  • fried chicken computer graphic (cat platesti sa-ti desenez?)
  • is descartes right that the evil genius could not deceive (no, he was wrong; raspunsul aici)
  • ce inseamna omenirea (asta as vrea sa stiu si eu!)
Pentru site-ul meu, danielmanu.freehostia.com:

  • facultatea de teologie ortodoxa iasi pr prof gheorghe popa (nu e nici o legatura, dar am un unchi de gradul 7 pe care il cheama ionescu)
  • lista studentilor din anul 2 marketing spiru haret tg-jiu (n-are tata, dar daca vreti va pun o pila la Bucuresti)
  • marketing jobs in london uk (sper ca niciodata Londra, job si persoana mea sa nu se afle in aceeasi propozitie)
  • marketing@macromex.ro (asta e chiar surprinzatoare, din pacate n-a iesit asa cum speram)
  • penny market (e unul in Campina, langa Tribunal, mama face cumparaturi acolo mai mereu, cica ar fi preturi bune)
  • mushrooms market (asta imi aduce aminte de un banc prost si ofensator: care e asemarea intre ciuperci si customer service - they live in the dark and eat shit)
  • bayo bhjugrtdiop,mjk1azcft6gfewq mk (raspuns: asibfoygf oauhdfpaeh a;spdoiuwe0rbc!!!)

Mai aveti intrebari?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis