09 ianuarie 2010

Integrarea email marketingului cu social media

  1. Pleaca de la premisa ca exista o suprapunere intre abonatii la newsletterul pe email si abonatii tai la canalele social media. Fa o cercetare de piata ca sa determini cat de intinsa e intersectia celor doua multimi. 
    1. Cum? Simplu, faci un sondaj printre abonatii la newsletter ca sa afli ce servicii de social media folosesc.
    2. Fa sondaje separate pe Facebook si Twitter ca sa afli care sunt abonati si la newsletter si care sunt obiceiurile lor in materie de social media.
  2. Dezvolta mesaje diferite pentru fiecare tip de audienta. De exemplu, vei afla din sondajul anterior ca abonatii la newsletter sunt interesati de idei si know-how, in timp ce abonatii tai la Twitter sunt interesati de lansarea unor servicii noi, promotii etc.
  3. Foloseste emailul ca sa-ti cresti popularitatea pe social media si invers. 
    1. Adauga la newsletter butoane cu linkuri catre Facebook, Twitter si LinkedIn. Anunta promotii sau trial versions acordate celor care vin la tine prin canalele de social media.
    2. Pune pe pagina de Facebook un link catre newsletter prin care acorzi discounturi celor care te contacteaza prin newsletter.
  4. Odata ce ai obtinut integrarea serviciilor, fa un test. Organizeaza un eveniment major, gen promotia anului in care sa folosesti sinergic toate canalele simultan - email, Facebook, Twitter etc. si masoara rezultatele. Ai obtinut o imbunatatire?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis